Janica i Ivica u Münchenu promovirali Hrvatsku

Veliki broj fanova došao je po autogram i fotografiju Janice i Ivice Kostelić koji su se našli na štandu HTZ-a na turističkom sajmu Free u Münchenu.

{jathumbnail off}Ivica Kostelić je tom prilikom kazao kako mu je drago da može ovako promovirati Hrvatsku te kako mu je to velika čast

Veliki broj fanova došao je po autogram i fotografiju Janice i Ivice Kostelić koji su se u popodnevnim satima našli na štandu HTZ-a na turističkom sajmu Free koji je jučer otvoren u Münchenu. Ivica Kostelić je tom prilikom kazao kako mu je drago da može ovako promovirati Hrvatsku te kako mu je to velika čast.

– Mislim da su Hrvati, i turistički djelatnici, sportaši i naši ljudi iz dijaspore, napravili puno na promidžbi turizma i Hrvatske i drago mi je da se ta tradicija nastavlja, kazao je Ivica koji se s ekipom u kojoj je bila njegova sestra Janica te Vedran Pavlek, direktor hrvatske ski-reprezentacije, u Münchenu zaustavio na putu prema Garmicshpartenkirchenu gdje Ivica idućeg vikenda vozi utrke spusta i veleslaloma. Mnogi fanovi su se okupili i oko Janice prisjetivši se njenih golemih uspjeha. Sama je Janica istaknula je kako je ponosna što na ovaj način može promovirati Hrvatsku te da njeni građani mogu biti ponosni što žive u tako lijepoj zemlji. Ovo joj je, kazala je prvi put da je posjetila ovakav turistički sajam te otkrila da svakog ljeta, već 30 godina tri tjedna ljetuje na Mljetu, dok joj je druga najdraža destinacija Korčula.

FTI u Rijeci osnovao »meeting point«

Prije mjesec dana grupacija FTI u Rijeci je osnovala svoj prvi centar, takozvani »meeting point«, preko kojeg će povezivati oko 150 klijenata, odnosno agencija i TO-a s domaćim ponuditeljima turističkih sadržaja i smještaja. Njegov je voditelj Denis Jukić. Rijeka je izabrana zbog svoje lokacije ali i potencijala, kazao je Dietmar Gunz navodeći kako je podcijenjena te kako FTI-i planira krenuti s kruzingom iz Rijeke, kao alternativom za luku u Veneciji.
Sajam Free posjeti oko 120.000 posjetitelja, a kako je, govoreći o Hrvatskoj, jučer upozorio Dietmar Gunz, vlasnik i direktor FTI grupe, četvrtog najvećeg njemačkog touroperatora, Hrvatska mora imati jako nacionalnu avio kompaniju jer će bez nje teško dalje razvijati turizam.
– Hrvatska je bez snažnog nacionalnog avioprijevoznika, kao Hrvatska bez mora, upozorio Gunz. FTI je lani u Hrvatsku doveo oko 55.000 turista, dok ove godine planiraju dovesti još oko 25.000 gostiju iz Njemačke što objašnjavaju potencijalom rasta u pred i posezoni.

U okviru ove grupacije djeluje i TV postaja Sonnenklar specijalizirana za prodaju turističkih aranžmana u kojoj je gostovao hrvatski ministar turizma Veljko Ostojić. Tijekom polusatne emisije u kojoj je dao interview, prodavani su paketi za Rovinj, Opatiju i Dubrovnik, a prodano je oko 100 aranžmana. Ministar je ukazao kako je lani u Hrvatsku stiglo 13 posto Nijemaca više nego 2011., odnosno gotovo 1,9 milijuna, kao i da je jedan od ključnih proizvoda kojima Hrvatska može privući ove goste u pred i posezoni cikloturizam koji je kao poseban segment naveden i u Strategiji razvoja hrvatskog turizma do 2020. Ministar se, naime, sastao i s Markusom Schildhauerom, predsjednikom Savezne biciklističke organizacije Bavarske (ADFC) koji je iznio nevjerojatan podatak kako Nijemci godišnje ostvare 20 milijuna dana po osobi na skijanju, dok na odmoru s biciklom ostvare nevjerojatnih 157 milijuna dana po osobi.

Izvor(i): Novi list| matis.hr

 

 

 

Odgovori

Skip to content