Okultno pepeljenje hrvatskih naivaca u godini vjere

PODVALA –  ‘Satan’s comin’ to you’   Premda znam da neću od koncerta odvratiti nikoga od onih koji su već nabavili ulaznicu za nastup grupe Gregorian u Splitu ili u Zagrebu, ipak pišem ovaj post radi informiranja i naknadnog ‘uključivanja moždanih vijuga’…

kao oblik poticaja (bona fide) na razmišljanje o još jednom primjeru u razmjerima globalne manipulacije nečim tako lijepim kao što je Božji dar GLAZBE!

{jathumbnail off}Internetom već kruži tekst koji kaže: “Ako se spremate na koncert grupe Gregorian ne očekujte kršćanski gregorijanski koral, već naprotiv… Evo zašto: Gregorian je grupa koja ne izvodi crkvenu glazbu. Kostimografija im je nalik na monašku, ali naravno oni to nisu. Neke spotove snimaju u crkvama i samostanima kakvih po Europi ima, ali to su samostani–muzeji. Aktivni monasi im sigurno ne bi ustupili sakralni prostor za izvođenje takve glazbe. Već sam plakat najavljuje tko dolazi.” (U prilogu mejla koji sam i ja dobio je fotografija plakata grupe Gregorian čiji član pokazuje prstima sotonističke znakove – famozne “rogove”).

A Reflektor – prilog Slobodne Dalmacije, 3.3.2011. – uz najavu nastupa i popis nekih pjesama koje će Gregorian izvoditi u Splitu, donosi kratak razgovor s pjevačicom “atraktivne njemačke grupe” (koja je “njemačka” samo po tome što joj je matični studio u Hamburgu!) Amelijom Brightman, koja kaže odnosno napola laže: Albume snimamo u crkvi, uz svijeće. A novinarka SD radosno ističe da će ta grupa Splićane uvesti u “mistični svijet meditativne gregorijanske glazbe”(!), pokazujući da pojma nema o čemu govori! Jer repertoar Gregoriana su pop i rock pjesme raznih autora odnosno bendova, koje izvode svojim specifičnim “gregorijanskim” (koralnim) stilom. Među njima su i pjesame izrazito sotonističkih grupa, naslova i tema. Zanimljivo je da spomenuta pjevačica tvrdi kako je njihov posljednji album – po kojem je nazvan i koncert – najuspješniji dosad! Dakle, dok je IME grupe potpuna varka i zamka, KAKAV je to doista sastav odnosno kakva je ‘glazbena duša’ te grupe najtočnije govori naziv toga albuma i koncerta – THE DARK SIDE OF THE CHANT (Mračna strana gregorijanskog pjevanja).

Očito – premda će mnogima tvrdnja zvučati presmjelom i otrovnom – ONI su mračnjaci! Sami se tako predstavljaju, očekujući sasvim drukčije tumačenje njihova ‘darknessa’. A pjevačica Amelia otkriva da joj je cross-over glazba u krvi još od 1999. kada je počela surađivati s ekipom ‘Nemo studija’ u Hamburgu i njemačkim producentom Frankom Petersonom, tvorcem ‘Enigme’. Tvorcem ENIGME? Koje Enigme? One famozne grupe ‘Enigma’ koja se proslavila upravo po lažnim ‘koralnim’ zabavnim pjesmama? Da, da – upravo tako! Eh, onda je štošta jasnije – ali samo onome tko zna tko je i što je zapravo ta ENIGMA! Hajde, dakle, da je javno i jasno ‘riješimo’, tj. otkrijemo! Jer će time biti riješena i enigma Petersona i njegova Gregoriana.

Peterson je u jedinstvenom glazbenom projektu okupio vrsne izvođače koji, na nesvakidašnji način, inspirirani gregorijanskim pjevanjem, izvode poznate svjetske pop-rock hitove. Znao je točno što želi pa je za članstvo u Gregorianu od pjevača zahtijevao klasično glazbeno obrazovanje, ali i poznavanje moderne glazbe. Zato grupa u svome repertoaru ima pjesme Abbe, Depeche Modea, Led Zeppelina, Coldplaya, AC/DC, Kate Bush, Madonne, Phila Collinsa, Metallice… itd. Jasno, snimanju svake od njih prethodi pedantna priprema. Skladbe se najprije tonski zapisuju u Petersonovu studiju, a vokalisti potom svoje dionice snimaju u jednoj STAROJ londonskoj crkvi(!) koja je PRENAMIJENJENA u studio ‘Angel’ za potrebe realizacije takvih i sličnih projekata – jasno nam otkriva SD. Također – pazite što se navodi kao razlog (!) – da bi se izbjegla hladna studijska atmosfera, pjevači Gregoriana snimaju osvijetljeni svjetlošću svijeća kako bi njihove izvedbe zvučale što sugestivnije (što podsjeća na okultizam – u kojemu svjetlo ‘utječe’ na zvuk!). A taj “mističan ugođaj dominira i na njihovim koncertima koji, uz višeglasno pjevanje i animacije na videozidovima, obiluju nizom scenskih efekata u obliku mnoštva upaljenih baklji i svijeća, lasera, dima i pirotehnike.”

Eto, dakle, i naivna će hrvatska većinom katolička publika, nemajući pojma u što ulazi – kao ni da će dati doprinos još jednoj desakralizaciji svoje najsvetije glazbene baštine (!) – biti uvučena u taj okultni obred (možda čak i na rubu ‘crne mise’) koji im priređuje ‘velikosvećenik’ Peterson! Možda s dobrodošlicom kao na Mreži: čim se otvori njihovu službenu (službenu!) stranicu – http://www.gregorian.de/ – odmah posjetitelja pozdravljaju riječima ‘Satan’s comin’ to you’, a to je pjesma Hell’s Bells (Paklena zvona) grupe AC/DC.

A sada ću ponovno (iako sam o tome pisao prije tri godine) podsjetiti na karakter njegova prvog (ne)djela – grupu ENIGMA. Iz onoga što slijedi (riječ je o analizi jednoga talijanskog stručnjaka) bit će očito da već rečene ocjene uopće nisu pretjerane. Premda mogu unaprijed nabrojiti sve etikete koje ću kao ‘najcrnji paranoik’ dobiti od nekih čitatelja/komentatora. Ali to me nikada nije zaustavljalo u otkrivanju istine, u borbi za spasenje duša. Neka tako bude i ovaj put – pod zaštitom Svetoga Mihaela Arkanđela!

Dakle, oni kršćanski vjernici koji redovito mole Časoslov znaju da se u Jutarnjoj Cvjetne nedjelje, prije i poslije drugoga psalma, ponavlja poznata antifona (pripjev na početku i na kraju pojedinog psalma, u časoslovu ili liturgiji), koja glasi: Ostanimo vjerni zajedno s anđelima i djecom ter kličimo slavodobitniku smrti: Hosana u visini!
Kad god ga molim sjetim se nečega neobičnog – kao što se i toga psalma sjetim kad god čujem tu neobičnost. Riječ je o lažnom koralu spomenute grupe ENIGMA. No većini nije poznato da je riječ o tipično ezoterijskom bendu, čiji je specifikum u tome što je pomiješao gregorijanske napjeve (koral) s ritmom modernoga plesa. Njihov stil podsjeća na staru tradiciju sotonistâ koji su obešćašćivali kršćansku liturgiju da bi slavili đavla.

Najpoznatiji slučaj je onaj s pjesmom “Principles of lust” (Principi požude, ili Načela strasti) s prvog albuma grupe Enigma “MCMXC a.D.” (Anno Domini 1990). Na određenom mjestu pjesme čuje se jedan gregorijanski napjev, koji je namjerno snimljen NAOPAČKE. Tako, ako bi se ploča svirala u SUPROTNOM smjeru, dobila bi se ISPRAVNA rečenica na latinskom: “Cum angelis et pueris fideles inveniamur. In nomine Christi. Amen”, što na hrvatskom znači: Ostanimo vjerni zajedno s anđelima i djecom. U ime Kristovo. Amen.

Međutim, taj gregorijanski napjev nije izmišljotina Enigme, nego je, kako sam već naveo, sastavni dio katoličke liturgije na Cvjetnu nedjelju!!! A ima vrlo precizno značenje. Riječ je, naime, o pozivu na ČISTOĆU: nastojati da budemo ČISTI kao anđeli i djeca! No, očito je, Enigma to predlaže naopačke. Dakle, u ovom slučaju, to zadobiva suprotno značenje. Nije više poziv na čistoću, već poziv na NE-čistoću, što je istaknuto također u naslovu pjesme: “Principles of lust”.

Poznato je da je uporaba izgovaranja kršćanskih molitava naopako tipična u sotonističkim ambijentima. A Enigma tome dodaje još jedan element -obeščašćenje. Preokrenuti izričaj, naime, ne pojavljuje se u bilo kojem trenutku ploče, već na točno određenom mjestu na kojem se čuje uzdisanje jedne žene, koje izgleda kao postizanje orgazma samozadovoljavanjem. Na početku ploče, među ostalim, snimljen je glas koji govori: “Ugasi svjetlo. Udahni duboko. Opusti se. Počni se polako pokretati.”

Sve to, kako otkrivaju autori koji se ozbiljno bave tim fenomenom, upućuje na posebno značenje koje u rock glazbi imaju obredi seksualne magije Aleistera Crowleya (smatra se najvećim sotonistom XX. st. /1875.-1947.). Naime, masturbacija i orgazam smatrani su temeljnim trenucima u obredima seksualne magije. Znanstvenik Frank G. Ripel, na primjer, u svome traktatu “Crvena magija” definira masturbaciju kao “čin autoseksualne magije”.

Na ploči grupe Enigma žena čini se postiže orgazam baš u trenutku u kojem započinje izokrenuti gregorijanski napjev, koji poziva na čistoću. Dakle, očito, riječ je o svjesnoj upotrebi autoerotskog čina u magijsku, a ne samo blasfemnu svrhu. To znači da je idejni tvorac toga pothvata morao znati mnogo toga o okultizmu ter nije slučajno da je izabrao za obeščašćenje jedan gregorijanski napjev o temi čistoće, u stilu tipičnom za crne mise.

Eto, dakle (a mogu reći i – nažalost!), nisam se kanio baviti ovakvim ‘crnilom’ baš sada uoči početka Korizme. Ali kako se u javnosti ona (kad je riječ o estradnoj produkciji u javnim medijima) izvana nimalo ne razlikuje od ostalog doba godine – a koncerti Gregorijana “slučajno” su tempirani uoči Čiste srijede i na dan same Pepelnice (kojom počinje KORIZMA!) – korisno je, idući u susret slavljima najvećih otajstava kršćanske vjere, podsjetiti na korijene takvog stanja. To više što navedeni primjer nije jedini. Već je, naime, za sredinu travnja najavljena još jedna glazbena ‘crna misa’. Kao ‘duhovna priprava’ za…!

Stoga, bez pretjerivanja se može reći kako postoji mnogo elemenata za tvrdnju da ploče Enigme i Gregoriana imaju aspekt pravog pravcatog magijskog obredaI taj obred, vjerovali ili ne, djeluje tako da zahvaća onoga koji pleše ili sluša tu glazbu. Kod kuće ili u diskoteci, svejedno!

Također i onda kada toga nismo svjesni, dok npr. u nekom kafiću nešto pijuckamo uz novine ili opušten razgovor s prijateljima…!!

Štoviše, (zlo)duh koji nadahnjuje možda golemu većinu suvremene zabavnoglazbene produkcije, djeluje dakle i širi svoju moć nad ljudima i kad oni to ne žele – ako toga nisu svjesni i duhovno zaštićeni…!
Susrećemo se, očito je, s jednim autentičnim “masovnim obredom“, koji se kontinuirano izvodi pomoću glazbe.
A to onda barem katolicima može posvijestiti važnost egzorcizma, ili pak molitava otklinjanja i zaštite svetim imenom Raspetoga iz ljubavi za nas!

Don Anđelko Kaćunko/blog.vecernji.hr

Odgovori

Skip to content