U Splitu prikazan film “31. dijete”

U ponedjeljak, 11. ožujka 2013., u dvorani Nadbiskupskog sjemeništa u Splitu predstavljen je dokumentarni film „31. dijete“ u kojem je prikazan rad karitativne udruge „Mary’s meals“ („Marijini obroci“). Udruga „Marijini obroci“ svakodnevno prehranjuje preko 730 000 djece u školama diljem svijeta. 75 KN (10 €) dovoljan je iznos za prehranu jednog djeteta godinu dana.

{jathumbnail off}„Marijini obroci“ prisutni su u 16 zemalja u kojima živi mnogo djece u teškom siromaštvu za koje se većinom nema tko brinuti. Dokumentarni film „31. dijete“ u produkciji filmske kuće „Grassroots films“ na vjerodostojan način prikazuje krajnje siromaštvo i bijedu u kojoj žive djeca u raznim zemljama. Film svjedoči i o tome kako svatko od nas može pomoći onima koji su u potrebi, jer je specifično za ovu udrugu da je čini uspješnom upravo velik broj „običnih“ ljudi dobre volje diljem svijeta.

Predstavljanje je organizirala Karitativna sekcija franjevačkih bogoslova u suradnji s Hrvatskom udrugom Benedikt. Gosti na ovom predstavljanju bili su Milona von Habsburg, ambasadorica „Marijinih obroka“, Krešimir Planinić, suosnivač „Marijinih obroka“ u Hrvatskoj, Vide Popović, predsjednik Hrvatske udruge Benedikt, Emilio Šimić, voditelj Odbora za duhovnost i humanitarne aktivnosti Hrvatske udruge Benedikt. Moderator susreta bio je bogoslov fra Ivan Đuzel.

Nakon prikazivanja dokumentarnog filma „31. dijete“, o radu i djelovanju udruge „Marijini obroci“ govorila je Milona von Habsburg. Moderator razgovora bio je bogoslov fra Petar Komljenović. Milona je posebno naglasila da je ova udruga Gospino djelo. Osvrnula se na svoj dugogodišnji rad u udruzi i boravak među siromašnima. Također je opisala nastanak i postepeni rast udruge. Naglasila je važnost činjenice da ova udruga pomaže djecu bez obzira na vjersku, rasnu i nacionalnu pripadnost. Iako je udruga u svojim korijenima katolička,  u njoj rade ljudi različitih vjeroispovijesti koji teže za ostvarenjem zajedničkog cilja – da ne bude niti jedno gladno dijete na ovom svijetu. Milona je na kraju svima poručila da molitvom i dragovoljnim prilozima prate njihov rad. Zatim je Krešimir Planinić progovorio o radu podružnice „Marijinih obroka“ u Hrvatskoj, koja hrani preko 8 000 djece diljem svijeta i taj broj se sve više povećava. Izrazio je i vjeru kako će se i na području Dalmacije probuditi interes za ovu predivnu i plemenitu ideju.

Za lijep ugođaj u dvorani pobrinuo se VIS „Božja ljubav“ i njihova voditeljica Lidija Piskač te im ovom prilikom zahvaljujmo. Zainteresirani su imali priliku za pitanja, nakon kojih se razvio ugodan razgovor. Po završetku susreta uručeni su prigodni pokloni, a svatko je imao prigodu na izlazu uzeti DVD prikazanog filma.

franjevci-split.hr/hu-benedikt.hr

Odgovori

Skip to content