Božićna čestitka za TELE2

Udruga Vigilare zaprimila je velik broj molbi da reagira na sramotnu reklamu operatera TELE2 koja vrvi besramnim ismijavanjem najvećih kršćanskih svetinja. Zato je pokrenula akciju kojom se navedenom operateru želi dati do znanja da takve gadosti ovdje ne padaju na plodno tlo.

 

Poštovani podupiratelji,

nakon što smo zaprimili veliki broj upita i molbi da pomognemo u reagiranju na ponovne javne napade i vrijeđanja u medijskom prostoru, potaknuti smo i ovoga puta biti vaš glas i pomoći da se on djelotvorno čuje. S obzirom na ustrajno emitiranje božićno-novogodišnje reklame operatera TELE2 kojom se vrijeđaju ne samo vjernici, već i svi ljudi dobre volje koji drže do blagdana Božića, potičemo vas da se uključite u ovu (re)akciju i operateru TELE2, kao čestitku, izrazite svoje mišljenje i zahtjev za prestankom emitiranja sporne reklame.

 

Kako djelovati:

-Pročitajte pismo
-Upišite ime, prezime i adresu Vaše elektroničke pošte
-Ako želite, možete nadodati i svoj komentar
-Pritisnite Pošalji (dopisi se šalju na TELE2 – privatni i poslovni korisnici)

 

Ovakve klik-akcije važne su jer pokazuju javni interes i vrše pritisak na javne ustanove koje financiramo.

Zahvaljujemo na angažmanu.

 

Sadržaj pisma

Poštovani operateru,

Vaša tv-reklama povodom Božića i nove godine, primjer je degutantnoga vrijeđanja i svetogrđa. Time ste i u Hrvatskoj postali dio liberalne izrugujuće mašinerije koja pogrđuje i ismijava životne vrijednosti i osjećaje mnogih. Vjera nije predmet za marketinško poigravanje; stavljanje životinja u prostore za bogoslužje i preokrenuta crno-bijela vjerska aluzija ukazuje, nadam se, na vašu neupućenost, što vaš čin ipak ne opravdava. Iako je Vaša tvrtka autor gotovo iste reklame u inozemstvu, čija je degutantnost za hrvatske prilike ponešto ublažena, u dobroj volji želim vjerovati da iza ovoga ne stoji zla namjera (http://www.youtube.com/watch?v=VcBBRueCQZc).

Granice postoje, a vi ste ih prešli. Ovim pokušajem dobivanja simpatija, postigli ste suprotan učinak. Zahtijevam da dotičnu reklamu povučete i ispričate se svim gledateljima, a posebice korisnicima vaših usluga. Molim da mi ne šaljete automatizirane birokratske odgovore jer ćete me time još dodatno motivirati da više/ni ubuduće ne koristim vaše usluge.

p. s. Ako vam ovo prolazi u Švedskoj, u Hrvatskoj ne će!

 

Udruga Vigilare

 

U akciju se možete uključiti ovdje.

 

Odgovori

Skip to content