Koliko košta referendum? Takvu reklamu dosad su nam uspjeli priskrbiti jedino naši vrhunski sportski uspjesi
48 milijuna kuna? To je tek neznatno više od cijene minute reklame tijekom Super Bowla, a svjetski mediji su nas reklamirali dva dana!
{jathumbnail off}Takvu reklamu dosad su nam uspjeli priskrbiti gotovo isključivo naši vrhunski sportski uspjesi.
Pola minute oglašavanja ovogodišnjeg Super Bowla, najvećeg američkog sportskog spektakla, koštalo je oko 4 milijuna dolara (22,5 milijuna kuna). Hrvatska je za referendum o braku platila 48 milijuna kuna. Nakon održanog referenduma o braku, na kojem je brak potvrđen kao zajednica muškarca i žene, dva smo dana bili temom svih svjetskih medija. U prijevodu – dva dana reklamiranja Hrvatske u svjetskim medijima platili smo samo 48 milijuna kuna. Toliko bi platili minutu i par sekundi reklame koja bi se emitirala tijekom Super Bowla! Takvu reklamu dosad su nam uspjeli priskrbiti gotovo isključivo naši vrhunski sportski uspjesi.
Podsjetimo, svjetski mediji doista su sa zanimanjem popratili referendum u Hrvatskoj. Tako je, primjerice, Frankfurter Allgemeine Zeitung detektirao da je “Vlast komunističkim metodama zabranila velečasnom Stojiću da govori studentima!”. Mnogi mediji pisali su o “dubokoj podjeli” u Hrvatskoj, kao što su Deutsche Welle i Glas Rusije. Britanska agencija Reuters javila je da su se građani velikom većinom odlučili za definiciju braka kao zajednice muškarca i žene, što je rezultat koji, po toj agenciji, nije iznenađujući u Hrvatskoj u kojoj se 90 posto stanovništva izjašnjava kao katolici. Američki ABC News javio je o “velikoj pobjedi konzervativaca”, a britanski BBC da je Crkva snažno podupirala glasanje “ZA”.
Napomenimo i kako je podrška definiranju braka kao zajednice muškarca i žene stizala i od privatnih osoba, kao i organizacije, iz Europe i svijeta. Tako je u Parizu ispred hrvatske ambasade pripremljen “obiteljski performans” gdje su izložene replike četveročlane obitelji, mužkarca, žene i dvoje djece koji u rukama drže hrvatsku zastavu. Podršku nam je dala i organizacija CitizenGO koja okuplja više od pola milijuna ljudi iz cijelog svijeta.
Autor: Z.S./Dnevno.hr