PREDSTAVLJENA KNJIGA O MASONIMA
Jović: Budimo realni, odluke o se ne donose u parlamentima, a demokracija je tek iluzija
– Sloboda tržišta, politika u rukama jedne nadvlade i novi moralni poredak, koji poništava sve temeljne i religiozne vrijednosti, a profit stavlja na mjesto novog božanstva, glavni su ciljevi novog svjetskog poretka.
Moralni relativizam, ali i globalizam, naša su budućnost, a iako djeluju nevino, zapravo je riječ o skrivenom totalitarizmu – poručio je Mladen Lojkić, autor knjige “Doktrina i moć masonerije”, koja je u ponedjeljak navečer, u organizaciji Hrvatske udruge Benedikt, predstavljena u pinakoteci samostana Gospe od Zdravlja.
Intrigantna tema masonerije već duže vrijeme pobuđuje popriličan interes javnosti, pa je tako bilo i sinoć, a knjigu su, uz autora, predstavili publicisti i kolumnisti Joško Čelan i Josip Jović. Građevinski inženjer Lojkić, iznenadio je mnoge dugogodišnjim intelektualnim radom na ovu temu, pa je njegova deseta knjiga, kaže, sinteza cjelokupnog truda.
– London, Washington, Izrael glavne su masonske meke, a masonerija je raširena po cijelom svijetu. Također, brojne svjetske organizacije pod njihovim su utjecajem – poručio je Lojkić.
– Iako će mnogi olako ovu knjigu ironično povezati s teorijama zavjere, valja odmah napomenuti kako se tim pojmom nerijetko manipulira javnost. Budimo realni, glavne odluke se ne donose u parlamentima i referendumima, pa i o budućnosti Europske Unije odlučuju britanski premijer i njemačka kancelarka. Dakle, demokratski poredak uglavnom je tek iluzija – rekao je Jović napominjući kako su se sami masoni dugo skrivali.
– Posljednjih godina sve više nastupaju javno i žele pokazati svoje dobro i humanitarno lice, pa pomažu u brojnima akcijama. No, to je samo lice koje žele prodati javnosti. Glavni protivnik im je kršćanska Crkva jer propovijeda sve suprotno i predstavlja smetnju…
Stoga je organizirana kampanja protiv Crkve, te se čini sve kako bi moralno propala. Žele ukinuti nacionalne države, ali i obitelj. Stvara se novi čovjek, oslobođen tradicionalnih vrijednosti, usamljenik u gomili, potrošač, izdvojen iz svake zajednice – dodao je Jović.
Joško Čelan istaknuo je kako je većina hrvatskih medija upravo pod masonskim utjecajem.
– Nisu u pitanju samo hrvatski mediji, već i poznati filmski festivali i njihovi proizvodi, koji u svojim zaštitnim znakovima, ali i programima, bez imalo skrivanja ističu upravo masonske ideje i poruke.
Svuda su, u samom srcu država, a u Splitu se još uvijek ne zna gdje je masonska loža, iako je najavljena još 2007. godine – kazao je Čelan.
Autor: Tihana Marović/Slobodna Dalmacija