Pogađate li zašto je ovaj most izgrađen kružno, a ne ravno?

Most je zamišljen i kao turistička atrakcija, vidikovac, mjesto ribarenja i poveznica između županija Rocha i Maldonado

Urugvajska Laguna Garzón početkom godina dobila je novi kružni most. Arhitekt Rafael Viñoly zamislio je prijelaz koji je osmišljen tako da uspori vozila. Prije se prelazilo isključivo splavom.

Glavni razlog takve gradnje, prema riječima arhitekata, jest usporavanje vozila pri prelasku južnoameričke lagune.

Dodatno, most je zamišljen i kao turistička atrakcija, vidikovac, mjesto ribarenja i poveznica između županija Rocha i Maldonado.

Šest godina javnih rasprava i dogovaranja ishodilo je ovom kružnom infrastrukturom. Gradnja mosta započela je u rujnu 2014. godine, a otvoren je nakon malo više od godine dana.

Cijeli projekt stajao je 11 milijuna dolara, a 10 milijuna uložio je graditelj nekretnina Eduardo Constantini.

– Ovo ikonsko ostvarenje arhitekture bit će ključan faktor za poticanje razvoja obale Roche – smatra Constantini.

Doduše, arhitekti su podijeljeni oko njegove stvarne svrhe. Nema daljnjih planova za postavljanje atraktivne skulpture u središte mosta, a sve urugvajske obalne ceste i dalje ostaju ravne.

58c6a900f65a4010d2a590d9df58c1ec

fee5f8a3b2a27893d7089d3d8fca79b0


4f30dae45c0d411b492c83b73b040a8568dca1fd4277d418f9a9ae400a994ce67a9282355323148304a593911249fa5ee12d7c3fffd76012ca93863acbd8d56d33a2d1af50de7d05286267476d9d5c70

Izvor: ovdje

 

 

Odgovori

Skip to content