Procvat turizma u gradu pod Marjanom, Split na listi najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija

Split je, zajedno s još nekoliko hrvatskih gradova, i ove godine ušao u probrano društvo u okviru drugog izdanja programa Priceless Croatia i kampanje Mastercard Priceless® Cities koja nudi niz jedinstvenih i ekskluzivnih iskustava u 42 destinacije širom svijeta, dostupne iz 87 zemalja.

Tako se grad bogate povijesti i kulturne baštine po drugi put pridružio svjetskim destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York, a ovogodišnje izdanje programa Priceless Croatia će omogućiti građanima i turistima da ponovno dožive Split i njegovu turističku ponudu na potpuno jedinstveni način.

Naime, globalna digitalna platforma Priceless Cities nudi jedinstvena i ekskluzivna iskustva te tako među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu brojnih svjetskih odredišta. Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia (www.priceless.com), korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu iskusiti ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu i upoznati svjetski poznate DJ-e, ali i uživati u festivalu u okviru četverodnevnog V.I.P. paketa koji uključuje i luksuzni smještaj. Za sve ljubitelje vina tu je jedinstveno iskustvo obilaska strmih vinograda te kušanje vina na otoku Braču, a posjetitelji najsunčanijeg otoka Hvara mogu otkriti tajnu proizvodnje vina. Posebna ponuda je kreirana i za sve sladokusce koji mogu uživati u slasticama pripremljenim prema lokalnoj recepturi u slastičarnici O’š Kolač, ali i dobiti rijetke suvenire i recepte za kolače koji se tradicionalno pripremaju u Splitu.

– Split je grad veličanstvene arhitekture, kulturne baštine, ali i bogate gastronomske i vinske ponude. Zbog toga nije čudno da je drugu godinu zaredom našao svoje mjesto na našoj digitalnoj platformi Priceless Croatia. Kako smo i ove godine partner festivala Ultra Europe, zajedničkom suradnjom s organizatorima festivala, osigurali smo nezaboravna iskustva svim posjetiteljima, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, te dodala: „Putem ove platforme dodatno ćemo promovirati turističku ponudu Splita i okolnih mjesta koja su već nezaobilazna turistička destinacija.“

Novo izdanje projekta Priceless Croatia nudi gotovo 50 jedinstvenih mogućnosti vezanih za smještaj, kulinarska iznenađenja u vrhunskim restoranima te brojne glazbene i kulturne sadržaje.

Osim već dostupnih iskustava i pogodnosti, očekuju se i brojna druga, uključujući kupnju s posebnim ponudama, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti te pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim sadržajima.

Izvor: dalmacijaplus.hr

Odgovori

Skip to content