Istanbulska konvencija ne može pomoći ženama!

Istanbulska konvencija je dokument kojim se narodu nameće rodna ideologija, kojom se uništava obitelj, kojom se negira nacionalna tradicija i vjera.  Konvencija je protupravni akt jer je donesena na nedemokratski način (od onih koji se zaklinju u demokraciju),  donijeli su je ministri (ne parlamenti) u Istanbulu 11. svibnja 2011. godine po principu „Uzmi ili ostavi“, bez rasprave.

Osuda bilo kojeg oblika (fizičkog, verbalnog i drugog) nasilja u obitelji, nasilja nad ženama i djevojčicama. Istanbulske konvencije ne može spriječiti nasilje u obitelji, ne može pomoći ženama, djevojčicama i muškarcima pa je ne treba usvajati. Za nasilje se ne sudi po Istanbulskoj konvenciji već temeljem zakona. Ako su zakoni nedostatni i/ili loši izmijenimo ih. Za promjenu, poboljšanje, zakona ne treba usvajati Istanbulsku konvenciju. Hrvatska ima dovoljno zakona kojima može zaštititi žrtvu i kazniti nasilnika i to nije problem. Problem je sporo, neučinkovito i neujednačeno sudstvo u Republici Hrvatskoj i to je ono što treba promijeniti.

Današnja situacija u Hrvatskoj je shizofrena jer umjesto suda sudi ulica, sude „sluškinje“, sude udruge civilnoga društva i mediji. Oni donose presudu prije započinjanja bilo kakvog ozbiljnog pravnog postupka, oni razapinju nasilnika ili takozvanog nasilnika i vrše silan pritisak na pravosuđe. Nadalje, oni imaju dvostruke kriterije i sude na osnovu svojih ideoloških uvjerenja, svoje seksualne orIjentacije, a ne temeljem dokaza. Da bi se nekoga osudilo nasilje treba dokazati a to nije nimalo lako. Ulica, civilne udruge, „sluškinje“, bivše skojevke i neprofesionalni mediji ne mogu sudu podastrijeti konkretne dokaze o nasilju u nekoj obitelji pa bi bilo dobro da ne sude prije suda.  Do kada će ulica, „sluškinje“, udruge i mediji nekažnjeno blatiti sve one koji ne misle kao oni, podmetati i lagati?

U tekstu konvencije se navodi glavni cilj a to je usvajanje i primjena rodne ideologije a sve ostalo je maska. Rodna ideologija se prema konvenciji mora ugraditi u obrazovni sustav, pravosuđe i nametnuti bez pogovora, bez izmjena!

„Konvencijom se propisuju djela nasilja koja uključuju tjelesno, psihičko i seksualno nasilje te seksualno uznemiravanje, prisilne brakove, sakaćenje ženskih spolnih organa i prisilne pobačaje, a većina kojih čini dio hrvatskog kaznenog i prekršajnog zakonodavstva, koje se odnosi na područje zaštite i sankcioniranja nasilja u obitelji, te sadrži odredbe o kažnjavanju poticanja, pomaganja i pokušajima počinjenja kaznenih i prekršajnih djela te sankcije.“

Tko će odrediti, procijeniti što je seksualno uznemiravanje? Hoće li to određivati pojedinci i udruge bolesne seksualne orijentacija, hoće li to određivati „sluškinje“, udruge civilnoga društva i neprofesionalni mediji?

Kakve veze imaju slučajevi sakaćenja ženskih spolnih organa, prisilni brakovi i prisilni pobačaji s hrvatskom zbiljom? NIKAKVE!

„… prepoznajući stalna kršenja ljudskih prava tijekom oružanih sukoba koja pogađaju civilno stanovništvo, posebno žene u obliku široko rasprostranjenog ili sustavnog silovanja i seksualnog nasilja te mogućnost porasta rodno utemeljenog nasilja tijekom i nakon sukoba;“

Za vrijeme Domovinskog rata u Hrvatskoj dogodili su se strašni zločini nad ženama (silovanja, fizičko zlostavljanje i ubojstva žena) koja pravosuđe nije procesuiralo. Civilne udruge u Hrvatskoj, LGBT zajednica, „sluškinje“ i mediji se nisu zapitali zašto ti zločini nisu procesuirani i zašto te žene nisu dobile kakvu takvu zadovoljštinu. Kako promotori usvajanja Istanbulske konvencije imaju obraza tražiti usvajanje konvencije kada nisu ništa napravile za žene u svojoj sredini koje su bile žrtve nasilja? Kakve su to žene, kakvi su to ljudi?

Niti jedna država, pa tako ni Hrvatska, nije obvezna ratificirati konvenciju!

Stručnjaci, znanstvenici i normalni su napisali mnogi tekstova kojima su pojasnili suštinu Istanbulske konvencije (uvođenje rodne ideologije u sve pore društva i negiranje obitelji, tradicije, vjere) te ovom prilikom ne treba ponavljati. Budući da mainstream mediji nikada ne govore i ne pišu da usvajanjem Istanbulska konvencija država potpisnica nema pravo izražavanja rezervi i da mora obvezno poštivati imunitet GREVIO članova bez obzira kako se oni ponašaju jer su oni izuzeti od poštivanja zakona države u kojoj provode nadzor (vidi dalje)! Članovi GREVIO komisije mogu provoditi samovolju a da im nitko ne može ništa. Zar to nije zločinački plan?

Važni izvadci (koji određuju nadzor) iz PRIJEDLOG ZAKONA O POTVRĐIVANJU KONVENCIJE VIJEĆA EUROPE O SPREČAVANJU I BORBI PROTIV NASILJA NAD ŽENAMA I NASILJA U OBITELJI:

Poglavlje IX. – Mehanizam nadzora

 Članak 66. – Skupina stručnih osoba za djelovanje protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji

Pitanje: Tko određuje stručnost osoba?

 1.Skupina stručnih osoba za djelovanje protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji (u daljnjem tekstu “GREVIO”) pratit će provedbu ove Konvencije od strane stranaka.

6.GREVIO usvaja vlastiti poslovnik.

Mora se unaprijed znati kakav je to poslovnik!

 7.Članovi GREVIO-a, te ostali članovi izaslanstava koji izvršavaju posjete državama, kako je navedeno u članku 68., stavcima 9. i 14., uživat će povlastice i imunitete utvrđene u dodatku ove Konvencije.

Zašto uživaju povlastice i imunitet? Jesu li oni građani prvog reda, nadljudi?

 Članak 78. – Rezerve

 1.Nikakve rezerve ne mogu se staviti u pogledu bilo koje odredbe ove Konvencije, osim iznimaka predviđenih u stavcima 2. i 3.

Zašto država potpisnica ne može izraziti rezerve i prihvatiti samo ono što se odnosi na sprječavanje nasilja nad ženama? Jasno je da cilj konvencije nije zaštita žena i djevojčica, obitelji već uvođenje rodne ideologije!

Citat:

Dodatak – Povlastice i imuniteti (Članak 66.)

 1.Ovaj dodatak primjenjuje se na članove GREVIO-a navedene u članku 66. ove Konvencije, kao i na ostale članove izaslanstava u posjeti državi. U svrhu ovog dodatka, izraz “ostali članovi izaslanstava u posjeti državi” uključivat će neovisne nacionalne stručne osobe i specijaliste navedene u članku 68. stavku 9. Konvencije, članove osoblja Vijeća Europe i tumače zaposlene od strane Vijeća Europe u pratnji GREVIO-a tijekom posjeta državi.

 2.Članovi GREVIO-a i drugi članovi izaslanstava u posjeti državi će, tijekom izvršavanja svojih funkcija koje se odnose na pripremu i izvršenje posjeta državi, kao i tijekom rada koji će uslijediti vezano uz njih, te putovanja u vezi ovih funkcija, uživati sljedeće povlastice i imunitete:

 a.imunitet od osobnog uhićenja ili pritvaranja i od zapljene osobne prtljage, te imunitet od pravnog postupka bilo koje vrste za izgovorene ili napisane riječi i radnje poduzete u službenom svojstvu;

 b.izuzeće od svih ograničenja njihove slobode kretanja prilikom izlaska iz zemlje ili povratka u zemlju prebivališta, te ulaska i izlaska iz zemlje u kojoj izvršavaju svoje funkcije, te od registracije kao stranca u zemlji koju posjećuju ili kroz koju prolaze u izvršavanju svojih funkcija.

 3.Tijekom putovanja poduzetog u izvršavanju njihovih funkcija, članovima GREVIO-a i ostalim članovima izaslanstava u posjeti državi će, u pogledu carina i deviznih kontrola, biti odobrene iste olakšice kakve se odobravaju predstavnicima stranih vlada koji su na privremenoj službenoj dužnosti.

 4.Dokumenti koji se odnose na ocjenu provedbe Konvencije, a koje nose članovi GREVIO-a i ostali članovi izaslanstava u posjeti državi su nepovredivi u mjeri u kojoj se tiču rada GREVIO-a.Nikakvo zaustavljanje ili cenzura neće se primijeniti na službenu komunikaciju GREVIO-a ili na službenu komunikaciju članova GREVIO-a i ostalih članova izaslanstava u posjeti državi.

 5.Kako bi se osigurala potpuna sloboda govora i potpuna neovisnost u obavljanju njihovih dužnosti, članovima GREVIO-a i ostalim članovima izaslanstava u posjeti državi imunitet od pravnog postupka za izgovorene i napisane riječi i radnje poduzete u izvršavanju dužnosti i dalje se odobrava, neovisno o tome što odnosna osoba više nije uključena u obavljanje tih dužnosti.

  1. Povlastice i imuniteti jamče se osobama navedenima u stavku 1. ovog dodatka s ciljem zaštite neovisnog izvršavanja njihovih funkcija u interesu GREVIO-a, a ne radi njihove osobne koristi. Odricanje od imuniteta osobama navedenima u stavku 1. ovog dodatka izvršit će glavni tajnik Vijeća Europe u svakom slučaju u kojem bi, po njegovom ili njezinom mišljenju, imunitet ometao izvršenje pravde i kada ga se može odreći bez štete za interese GREVIO-a.

Dakle,  članovi komisije GREVIO su građani prvoga reda iznad zakona države koju posjećuju, ne odgovaraju za svoje ponašanje (mogu silovati, krasti, lagati, mogu prenositi drogu i/ili oružje) jer ih policija, carina ne će kontrolirati. Članovi komisije GREVIO mogu napisati nakaradno izvješće i ne moraju snositi nikakvu odgovornost za napisano, učinjeno! Jesmo li mi robovi eurobirokrata ili slobodni ljudi?

Što eurobirokrati, pripadnici europskih istospolnih zajednica znaju o hrvatskoj povijesti, tradiciji, vjeri i običajima? Ne znaju ništa i njihove ocjene, mišljenja će biti nakaradni. Evo dva primjera kako eurobirokrati postupaju i zbog čega se ne smiju potpisivati, usvajati dokumenti koji ne uvažavaju pravo naroda na očuvanje svoje samostalnosti, vjere i tradicije:

  1. Haški sud je trebao osuditi nalogodavce agresije na Republiku Hrvatsku, ali nije, osudio je žrtvu. Za niz zločina u Hrvatskoj nisu podignute ni optužnice od strane Haškog suda (npr. Škabrnja, Sajmište, Lovas, Tovarnik, Glina itd.). Balkanskom mesaru (Ratku Mladiću) se nije sudilo za zločine u Hrvatskoj!

Hrvatska je podržala osnivanje Haaškoga suda pravde, ali nije znala niti očekivala da će sud suditi po političkom diktatu, a ne po međunarodnom pravu.

  1. Arbitraža o granici između Hrvatske i Slovenije je još jedan primjer silovanja činjenica, dokaza i prava od strane eurobirokrata. Arbitraža biva kompromitirana, Hrvatska to razotkrije i povuče se iz daljnjeg postupka, a eurobirokrati nastave kao da se ništa nije dogodilo i bez sudjelovanja Republike Hrvatske donesu sramotnu odluku! Tako to rade eurobirokrati, tako to rade oni koji ne poštuju međunarodno pravo.

Navedeni primjeri pokazuju da ne smijemo nikome dozvoliti (usvajanjem, potpisivanjem) da daje ocjene, mišljenja o Hrvatskoj bez našeg aktivnog učešća. Budući da eurobirokrati, članovi euro-LGBT zajednica i drugi eurosmutljivci ne znaju ništa o hrvatskoj povijesti, tradiciji, i kulturi oni nisu kompetentni da daju mišljenja i ocjene stanja u hrvatskom društvu. Mi ne želimo biti EU robovi, kako nam Istanbulska konvencija nameće, mi želimo biti ravnopravni građani EU zajednice koji imaju pravo na samoodređenje, svoju vjeru i tradiciju.

Usvajanjem Istanbulske konvencije nama se nameće obveza usvajanja rodne ideologije (članak 6.) i implementacija u sve pore društva (obrazovanje – članak 14., pravosuđe – članak 4., 5. 18., društvene aktivnosti) bez pogovora! To je diktatura eurobirokrata na koju ne smijemo pristati! O tome koje su sve štetne posljedice usvajanja (promjene u zakonodavstvu – uvođenje pojma rod, promjene u obrazovnom sustavu, zapošljavanje novih birokrata (uhljeba), novi izdatci iz proračuna koji nema novca za zdravstvo i za lijekove itd.) je pisano prije i nije potrebno ponavljati.

Usvajanje Istanbulske konvencije ne će, ne može, zaštititi žene, djevojčice ni muškarce od nasilja (to joj nije glavni cilj, to je maska) pa je ne treba usvajati!

Dr. sc. Marko Jukić

Odgovori

Skip to content