Završila jesenska kampanja inicijative “40 dana za život”
Jučer je završila jesenska kampanja inicijative 40 dana za život. Oko 2700 molitelja bdjelo je na 31 mjestu u 29 gradova. Najveći plod kampanje su dva spašena dječja života u Hrvatskoj i više od 400 spašenih života u drugim zemljama.
Koordinatorica bdjenja u Zagrebu i voditeljica tima za trudnice, Dijana Brozović, iznenadila se načinom kako su majka i otac djeteta (Zagreb) saznali za Inicijativu. „Nazvala me njihova prijateljica i rekla da je ginekologica u razgovoru za vrijeme pregleda preporučila majci djeteta da se obrati Inicijativi koja će joj sigurno pomoći da donese odluku za život i odustane od pobačaja te dati materijalnu pomoć. Vidite, riječ je o pozitivnom razgovoru i preporuci, ništa više. Slično je bilo i pred godinu dana s jednom majkom. Koliko bi se života spasilo da ginekolozi i medicinske sestre upućuju roditelje na udruge koje štite ljudski život“, kazala je Dijana.
„Sreo sam ih pred našim savjetovalištem u dogovoreni termin. Žena i muškarac srednjih godina. Srdačno smo se pozdravili i ušli. Dijana se s njima našla dan ranije. Presretan sam što smo u dva jednostavna razgovora uspjeli pomoć roditeljima da odustanu od pobačaja. Iznenadili su se jer nisu znali da im se može pružiti pomoć plaćanjem stanarine, režija, kućanskih potrepština, psihologom, pravnikom, ginekologom itd. Lice majke se preobrazilo a otac je ostao zbunjen, pozitivno zbunjen i zatečen. Dani koji su uslijedili bili su teški, jer oboje imaju teške životne priče, no na kraju svega, najviše im je pomogao razgovor i blizina članova Inicijative. I to je još jedna potvrda onoga što smo odavno zaključili, da je ljudima u muci najvažnija prisutnost onih koji im žele dobro.“, rekao je predsjednik Inicijative Ante Čaljkušić.
Kampanja je bila posvećena govoru o postabortivnom sindromu uz geslo „Njegove nas rane iscijeliše“. U tematiku se sjano uklopila premijera dokmentarnog filma „40 dana…“ prikazanog u cijeloj Hrvatskoj. Tisuće ljudi bilo je duboko dirnuto i koordinatori Inicijative se ne sjećaju da je toliko suza izliveno na nekom njihovom događaju. „Suze radosnice, suze žalosnice, ganuće, zamišljenost, muk, smijeh… sve se to moglo vidjeti i osjetiti“, rekao je redatelj i scenarist Ante Čaljkušić i nastavio, „ljudi su nam prilazili i čestitali, a onda su uslijedili pozivi i upiti o sljedećim prikazivanjima filma. Svu slavu i hvalu i zahvalnost pridajem Trojedinome Bogu koji se proslavio i koji će se i dalje proslavljati kroz ovaj film. Svatko tko želi prikazati film u svome mjestu i svojoj župi, može nam se javiti! Cilj nam je da ovo bude jedan od najgledanijih dokumentaraca u Hrvatskoj.“
Hrvatska zajedno sa Kolumbijom ima najbrži rast gradova sudionika u svijetu. Kampanja je bila bogatija za dva nova grada: Zabok i Gospić. Grad Split je po prvi puta imao bdjenje pred privatnom splitskom klinikom Cito.
U ovoj kampanji organizatori su podigli i dvije nove web stranice: www.40danafilm.com i www.hrvatskazazivot.com na kojima se mogu pronaći sve informacije o filmu „40 dana…“ i djelovanju udruge „Hrvatska za Život“.