Pobačaj čini sva nemoralna djela prihvatljivima?

Logika nam kaže da, ako se pobačaj smatra moralnim i pravno ispravnim, onda će i druga nemoralna djela također postati društveno prihvatljiva. Sada, prema sucu u Australiji, incest je jedno od tih djela!

Tijekom suđenja čovjeku optuženom za silovanje svoje mlađe sestre, sudac Garry Neilson je istaknuo kako incest više ne može biti moralno neprihvatljiv, jer je jedini razlog zbog kojeg se smatrao kaznenim dijelom mogućnost poremećaja netom začetog djeteta. Neilson je rekao kako zahvaljujući kontracepciji i pobačaju, taj rizik više ne postoji.

Čovjek na suđenju je prvi put silovao svoju sestru kada je imala tek 10 ili 11 godina i priznao je krivnju za to djelo. Međutim, nije se izjasnio krivim za optužbe protiv njega za incest koji se dogodio nakon što je sestra navršila 18 godina.

“Porota ne bi trebala naći ništa neprihvatljivo u odnosu brata prema svojoj sestri kad je ona već spolno sazrela, imala seksualne odnose s drugim muškarcima, i kada je bila ‘slobodna’, odnosno nije imala drugog seksualnog partnera“, rekao je sudac. “Da smo u 1950-ima i imamo porotu od 12 muškaraca, što bi tada zasigurno i imali, oni bi rekli da je neprirodno da muškarac bude zainteresiran za drugog muškarca ili da bude zainteresiran za dječaka. Ta vremena su prošla“.

Sudac je nadalje istaknuo da čim je sestra navršila 18, oboje su bili zrele odrasle osobe, a budući da je bila seksualno aktivna s još dvije osobe, ona je zasigurno bila “seksualno probuđena“. A budući da su seks izvan braka i homoseksualnost postali društveno prihvatljivi, onda to može biti i incest.

Ovo nije prvi put da su ozakonjenje i prihvaćanje pobačaja doveli do ideje kako i druga nezakonita i nemoralna djela mogu postati prihvatljiva. To smo već vidjeli s idejom o pobačaju nakon rođenja, odnosno infanticidu.

Čak je i stručni Journal of Medical Ethics objavio članak u kojem su izjavili da netom rođene bebe nisu “stvarne osobe” i stoga nemaju “moralno pravo na život”, dakle ubijanje bebe nakon rođenja bi trebalo biti legalano. U nekim zemljama je i sada zakonski dozvoljeno ubiti novorođenče s invaliditetom, a 2013. godine, lobistica za pravo žena na abortus Alisa LaPolt Snow je govorila u prilog prava na izbor uskraćivanja medicinske skrbi živorođenoj djeci nakon propalog pobačaja.

Pa se pitamo:

Koliko će još proći dok dugogodišnji zakoni temeljeni na našem moralnom kodu ne postanu nevažni zahvaljujući ozakonjenom pobačaju?

Izvor: quovadiscroatia.com

Odgovori

Skip to content