BIVŠA DIREKTORICA NA WALL STREET-U: ‘Čula sam razgovor koji nisam smjela!
‘Čula sam razgovor koji nisam smjela! Evo kako već desetljećima programiraju vaš mozak’!
Izbacite TV iz svog doma!
Bivša direktorica i članica uprave Wall Street investicijske tvrtke Dillon & Co, kao i bivša pomoćnica, odnosno asistentica povjerenika pri ministarstvu urbanog razvoja u SAD-u tijekom administracije Busha mlađeg, Catherine Austin Fitts izašla je u javnost sa šokantnim informacijama razgovora kojeg je načula još davne 1984. godine. Radeći na Wall Streetu, 1984. godine Austin Fitts čula je tajni razgovor rukovoditelja, koji ju je kako kaže, na smrt preplašio. Čula je kako razgovaraju o tome da će programirati ljude subliminalnom tehnologijom koju će rasporediti kroz televizijske valove. Catherine Austin Fitts dala je ekskluzivan intervju jednom američkom internetskom portalu gdje je spomenula kako je, nakon što je čula razgovor koji nikako nije smjela čuti, otišla doma i prvo što je napravila je, izbacila TV iz kuće! Nikada ga više nije unijela, jer kako govori, to je glavni alat preko kojega programiraju ljude da oni toga uopće nisu svjesni! Austin je upozorila kako danas nije samo televizija ta koja se koristi subliminalnim tehnikama za “programiranje” javnosti. Upozorava da je tehnika jako uznapredovala te da korisnici moraju biti svjesni da se na njih utječe i preko mobitela, radija i preko interneta. Dala je primjer kako financijske tvrtke već dugo koriste subliminalne tehnike koje im pomažu uvjeriti ljude da dižu kredite, posuđuju, trgovački lanci da troše i kupuju ono što im ne treba itd, no naglasila je kako ‘uvjerenja’ ne moraju biti tako naivna i benigna, već kad dođe vrijeme moći će vas uvjeriti i u puno opasnije stvari! Riječ je o manipulaciji ljudske svijesti i mozga, što je uistinu strašno jer to znači da elita, ukoliko ne prepoznamo manipulaciju kroji čovjeka po svojoj volji, upravlja njegovim mislima i postupcima, a što znači da čovjek postaje lutka na koncu elite!
Početak korištenja subliminalnih poruka vezan je za dnevni tisak te traje najmanje od Prvog svjetskog rata. Već 1917. naslovnica američkog magazina ‘The Saturday Evening Post’ sadržavala je subliminalnu poruku ‘seks’! Nadalje, istraživač marketinške znanosti i psiholog James Vicaryza vrijeme prikazivanja filma ‘Piknik’ u jednom od kina u New Jerseyu proveo je jedan od najpoznatijih eksperimenata ove vrste. Svakih 5 sekundi na platnu su se pojavljivale riječi: Gladan?, Jedi kokice i ‘Pij Coca-Colu.’ Pourke su bile skrivene unutar projekcije filma, a trajale su samo 0.003 sekundi. Prodaja kokica u toj kino dvorani povećala se za 57.8 %, a Coca-Cole za 18.1 %. Eksperiment je nazvan ‘Invisible comercial’. No, eksperimenti nisu stali samo na televiziji i filmu već, godine 1958. radio postaja „WAAF“ u Chicagu emitirala je zvučne subliminalne poruke. Sličan slučaj dogodio u vezi radio postaje ‘KOL’ iz Seattlea, gdje su emitirane jedva čujne podsvjesne poruke snimljene ispod glazbe DJ-a, a jedna od njih glasila je : Što kažeš na šalicu kave?’.
Nedavno je njemačka podružnica televizijske kuće Sky, Sky Deutschland i marketinška kompanija BBDO, objavila kako oni kreću u novi način reklamiranja koji radi na principu da se reklame emitiraju direktno u ljudski mozak, kad naslonite glavu na prozor u vlaku ili tramvaju – takozvani Talking Window iliti Prozor koji govori. Poruku neće čuti nitko osim njih, a reklamu odašilje maleni transmiter pričvršćen na prozoru koji šalje vibracije visoke frekvencije. Naime, tehnologija putem vibracija provodi zvuk kroz lubanju do unutrašnjeg uha pa se čini kao da zvukovi dolaze iz glave. No, nitko se ne pita što će se dogoditi ako je poruka sve, samo ne rekalama? Primjerice, ako vam direktno u mozak puste poruku ‘Poubijaj ljude’, što mnogi istraživaći subliminalnih poruka već povezuju s nekim događajima, u kojima, do jučer miran mladić poubija pola škole itd.
Subliminalne poruke danas se široko koriste – u novinama, filmovima, glazbi, reklamama na svim platformama, čak i u crtanim filmovima. Zanimljivo je kako su najkorištenije riječi, fraze i slike vezane za seks. Objašnjenje polazi od toga da sugeriranje ljudima na seks potiče njihovu energiju kroz više aspekata, što je zapravo vrlo lažno! Prava istina je u tome da se potiće rastroj društva, seksualizacija djece, nemoral i perverzija kojoj je jedini cilj rastočiti nevinosti i u samu podsvijesnu misao ugraditi blud, grijeh itd. Subliminalne poruke godinama se koriste kao sredstvo za manipulaciju masama, a s vremenom se u SAD-u otkrilo da je najčešće korištena subliminalna poruka u filmvima, reklamama , tiskovinama i ostalom riječ ‘obey’ što bi značilo poslušnost i pokoravanje, a što nam daje na znanje pravu stvarnost vezanu za subliminalne poruke, koje se koriste kako bi se ljudima manipuliralo i podvrgnulo ih svojoj vlasti, ma koliko ona monstruozna bila! U današnje vrijeme sveprisutnosti ekrana, izuzetno je bitno da ljudi postanu svjesni da su manipulirani te da počnu dublje ispitivati vlastite odluke, jer u suprotnom postaju samo igračke s kojom se elita igra po svojoj volji, pogotovo jer o tome baš nitko ne govori iako su ove poruke sve prisutne i godinama kroje našu stvarnost!
Autor: Zrinka K./dnevno.hr