ALARMANTNO – AGRESIVNA GAY IDEOLOGIJA ŠIRI SE DRUŠTVENIM MREŽAMA

Nedavno su iz WhatsAppa priopćili kako će korisnici Android sustava ubrzo moći koristiti nove emoticone i smile

U toj najavi, prema medijima, navedeni su novi simboli znakovnoga jezika koji će novim ažuriranjem uskoro biti vidljivi; pauci, kutije s kokicama, boce šampanjca i sl., ali i neki novi nespomenuti znakovi.

Tako će se ovih dana svi korisnici mobilne aplikacije WhatsApp neugodno iznenaditi kada vide emoticone gay populacije u svakodnevnim životnim situacijama, počevši od druženja s vlastitom djecom, u zanosnom srcu ili poljupcu.

Vjerojatno neće dugo proći, a da i druge društvene mreže izrade svoju vrstu gay propagandnoga znakovnoga jezika, jer se uglavnom kapital okrupnio pa se tako iza više aplikacija krije ista vlasničko-upravljačka struktura.

WhatsApp je mobilna aplikacija koja omogućuje svim korisnicima mobilnoga interneta ili wifi mreže, besplatnu razmjenu fotografija, videozapisa, poruka ili sadržaja s Internet mobilnoga preglednika te danas broji preko milijardu aktivnih korisnika.

Mark Zuckerberg vlasnik društvene mreže Facebook, 2014. godine kupuje WhatsApp za ogromnih 19 milijardi američkih dolara, te uvezuje dva diva društvenih mreža na globalnom tržištu.

WhatsAppGay

Facebook je nedavno objavio nove financijske izvještaje, u kojima pokazuje da osim zarade vrtoglavo brzo raste i novi broj korisnika, te posljednji rezultati pokazuju kako je ova društvena mreža stigla do brojke od čak 1.6 milijardi aktivnih korisnika.

WhatsApp kao najpopularnija društvena aplikacija mobilnih uređaja, od siječnja 2016., ukida naplatu svojih usluga te postaje besplatan za sve svoje korisnike, iako ni kao naplativ nije naplaćivao svoje usluge više od 1 dolara godišnje.

Čini se da zapadni domino efekt rodne ideologije polako ulazi na mala vrata kroz društvene aplikacije te na perfidan način kroz znakovni jezik, izmjenjuje svijest svojih korisnika, a osobito djece kao najčešćih korisnika društvenih mreža.

Referendum o braku održan 1. prosinaca 2013. poremetio je planove glasne i agresivne manjine u Hrvatskoj, koja je imala za cilj institucionalno nametnuti hrvatskom društvu istospolnu ideologiju kao normalnu pojavu u društvu. Na tom referendumu hrvatsko društvo odabralo je brak žene i muškarca kao temeljnu vrijednost u Republici Hrvatskoj.

Brak je ustavno-pravno definiran i pojmovno-semantički utvrđen kao isključiva zajednica žene i muškarca. Zaštićena je njegova ontološka, duhovna, moralna, povijesna i tradicionalna stvarnost, te nitko ne može nikakvim zakonom definirati ili kazati drukčije, tj. krši Ustav tko javno govori drukčije.

Definicija braka izglasana na hrvatskom referendumu slijedi tradicionalnu i tisućljetnu logiku zdravog razuma, te pomaže u svakodnevnom osnaživanju, zaštiti i promicanju braka.

Vodeći se istraživanjem profesora Marka Regnerusa, sociologa sa Sveučilišta u Teksasu, važno je upozoriti na sociološke posljedice djece, odraslih u obiteljskoj zajednici istospolnih roditelja.

U lipnju 2012. godine u časopisu Social Science Research, profesor je objavio studiju provedenu na uzorku od oko 15.000 sudionika. Tom studijom profesor Regnerus upozorio je na sociološki problem odgoja djece u homoseksualnim brakovima, gdje djeca češće razmišljaju o samoubojstvu, sklonija su nevjeri, sklonija su seksualnom ekspermentiranju u kojem postoji veliki rizik od zaraze spolnim bolestima, a osobito je upozorio na njihovu čestu nezaposlenost i sklonost psihičkim tegobama.

Izloženost djece kampanji novo – svjetske rodne ideologije, značajno će promijeniti svijest o ontološkim činjenicama i dodatno destrukturirati obitelj kao zajednicu žene i muškarca i kao temelja za normalni djetetov razvoj bez socioloških trauma, kojima su najčešće izložena djeca iz istospolnih brakova.

Autor: Miljenko Marinić

Odgovori

Skip to content