Josip Jović: Diverzantski rat vladajućih protiv ljudske prirode

Dugo, dugo su jake Vladine snage odolijevale smišljajući različite oblike borbe protiv neprijateljskog hrvatskog naroda koji, kao da je proklet, uvijek hoće suprotno od onoga što su mu oni namijenili

 

{jathumbnail off}Dugo su jake Vladine snage odolijevale, smišljajući različite načine i taktičke finese kako bi se izbjeglo raspisati referendum o braku, ili, kad već to nije bilo moguće, pretvoriti ga tek u neobvezujuće mišljenje građana, dok netko pametan iz tih struktura nije zaključio kako sve to nema nikakva smisla i kako daljnje opstruiranje Ustava samo vodi narušavanju ionako narušenog ugleda vlasti i njezinih prvaka.

 

Dakle, referendum o nečemu što se oduvijek smatralo samorazumljivim i koji u neka normalna vremena zaista ne bi ni bio potreban, ipak će se održati 1. prosinca i njegova odluka će biti obvezujuća, to jest značit će automatsku nadopunu Ustava. Cijela ova inicijativa, čiju opravdanost potvrđuje žestina negativnih reakcija na nju, naprosto je isprovocirana agresivnim nastojanjima manjine, nipošto samo u nas, da se relativiziraju brak i obitelj u sklopu jednog šireg projekta preoblikovanja duhovne strukture svijeta.

Ali, priča nije ni izdaleka gotova. Kad već nisu mogli zaustaviti inicijativu, predsjednik države, predsjednik Vlade i ministrica vanjskih poslova su se izravno uključili u kampanju, najavivši kako će izići na referendum i glasovati protiv predložene definicije braka. Nikola Vuljanić, vehementno je govorio u Europskom parlamentu, upozorivši na balkansku zaostalost zemlje iz koje dolazi i zatraživši intervenciju Europske komisije. A kakvim je sve nebuloznim riječima odluka o raspisivanju referenduma popraćena u Hrvatskom saboru!

Pravo na brak

Tako smo čuli kako je referendum legalizacija jednog opasnog pokreta (Goran Beus Richembergh), ili čak prljavi pokret (Igor Kolman). Referendumsko je pitanje za Ivu Jelušića, koje li preciznosti, u stvari podjela na one koji su za Istok i na one koji su za Zapad. Marin Jurjević se ironično upitao hoće li mladenci morati donositi potvrdu o svojoj spolnosti prije sklapanja braka, a Jadranka Kosor, kud će suza neg na oko, hoće li se možda brak dozvoliti kao zajednica samo jednog muškarca i jedne žene za cijeli život, treći su pak posumnjali neće li biti dozvoljen samo brak među katolicima?!

Iskusna zagovornica slobodne ljubavi Ingrid Antičević Marinović je pobornike referenduma nazvala nesretnicima koji ne znaju što je ljubav i kojima je bliži Stari zavjet, s onim oko za oko, zub za zub, nego Novi. Ateisti su se naglo počeli pozivati na kršćanstvo i na papa Franju.

Milorad Pupovac, osvjedočeni majstor za izvrtanje pile naopako, zabrinuto je upozoravao kako referendum neće doprinijeti poboljšanju tragičnih demografskih kretanja i stabilnosti brakova, koji se sve češće raspadaju. Za Nenada Stazića Ustavni je sud krenuo putem ograničavanja ljudskih prava, a na diskriminaciju, osim još nekoliko zastupnika, upozorile su LGBT (ne znam nedostaje li još koje slovo u ovom akronimu) udruge te zajednički Lora Vidović, pučka pravobraniteljica (ne zna se što misli u pravima radnika brodogradilišta) i Višnja Ljubičić, pravobraniteljica za ravnopravnost spolova.

Jedina primjedba na koju se vrijedi osvrnuti, dok je sve ostalo neduhovito, pretjerano, besmisleno ili uvredljivo, jest ona o ugrožavanju prava (homoseksualne) manjine, kojoj je, navodno, zabranjeno ono što je drugima dopušteno. No i nju je lako otkloniti.

Svatko ima pravo na brak, samo što nitko nema pravo proizvoljno određivati što je brak, koji u skladu s moralnim shvaćanjima većine, zdravim razumom, prirodnim poretkom i njegovim smislom, može biti samo zajednica jednog muškarca i jedne žene, a ne zajednica dva muškarca ili dvije žene, jednog muškarca i više žena, jedne žene i više muškaraca, jednog čovjeka i kućnog ljubimca itd. Tako je i s drugim društvenim institucijama. Svatko, primjerice, ima pravo osnovati obrt, čiji je pojam i sadržaj određen zakonom, koji, međutim, ne dopušta pokretanje obrta za, recimo, obijanje bankomata.

Revolucionarni mentalitet

Protivnici određenja braka kao zajednice muškarca i žene implicitno traže legalizaciju homoseksualnih brakova. Struktura tih protivnika veoma je složena. S homoseksualnom manjinom lako se poistovjećuju pripadnici raznih drugih manjina, bojeći se, psihološki objašnjivo, ali i bezrazložno, da bi i njihova prava mogla biti ugrožena.

Postoji i ona latentna ideološka manjina, sada stjecajem okolnosti na vlasti, koja vlastiti narod drži stranim, neprijateljskim, fašističkim, prema kojemu ima duboke predrasude. I što god taj narod hoće njoj je sumnjivo i na ovom pitanju vrlo se jasno oslikava izraziti snobizam i pristajanje na nešto što se čini ili se nameće kao moderno. Politički karijeristi s europskim ambicijama dobro znaju za snagu homoseksualnih lobija, kojima se, o tome imamo dosta primjera, nije uputno zamjeriti.

U ovom diverzantskom ratu protiv ljudske prirode do izražaja dolazi i revolucionarni mentalitet, bilo boljševičkog bilo liberalnog tipa. On pokazuje prezir prema zakonima koji mu ne odgovaraju i naročito prema ljudima koji drugačije misle. Otuda neobuzdane diskvalifikacije i etiketiranja. On hoće biti iznad prirodnih i društvenih zakona, iznad tradicije i morala, iznad civilizacijskih dostignuća.

On je spreman odlučiti da Sunce izlazi na Zapadu i da se okreće oko Zemlje, a pregnantno ga je izrazio Branko Ćopić u liku svog Nikoletine Bursaća, koji kaže: Od danas majko više nema Boga!

Josip Jović/hrsvijet.net

Odgovori

Skip to content