Vlada uvodi homoseksualnu propagandu u škole?

Potpredsjednica Vlade Milanka Opačić i ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović uvest će spolni odgoj u škole kao obavezni predmet. Posljednji pokušaj uvođenja zdravstvenog odgoja u škole propao je 2008. godine.

 

U konkurenciji od 23 programa na natječaju 2006. MZOŠ-a pobijedio je program 22 stručnjaka koje je angažirala udruga Glas roditelja za djecu – GROZD.  Programom su bili vrlo zadovoljni učenici, roditelji i nastavnici, ne samo zbog znanstvenih informacija koje program posreduje, već i zbog svoje odgojne komponente koja je ključna za uspjeh zdravstvene preventive. No, uspjesi GROZD-a nisu se svidjeli homoseksualnim i feminističkim udrugama i njihovim sponzorima, koji djeluju kroz udrugu Forum za slobodu odgoja.

Još im je teže pala činjenica da je, unatoč silnoj medijskoj kampanji protiv programa udruge GROZD, 89% od ukupnog broja polaznika u eksperimentalnoj provedbi odabralo upravo taj program, dok je samo 11% polaznika odabralo program Foruma za slobodu odgoja, koji je ocijenjen kao drugi najbolji program na natječaju. Nakon takvih rezultata, radikalno liberalne udruge napravile su pritisak na ministra Primorca i on je učinio upravo ono što su one željele – izbacio je zdravstveni odgoj iz škola. Zašto?

Ministarstvo je u proteklih nekoliko godina potrošilo dosta novca na stručno povjerenstvo koje je prvo analiziralo situaciju, zatim razradilo koncept uvođenja zdravstvenog odgoja, raspisalo natječaj, ocijenilo programe, nakon toga je ministarstvo otkupilo programe, platilo vanjsko vrednovanje eksperimentalne provedbe i ostalo. Sad će to sve raditi i platiti još jednom? Samo zato što niti ova Vlada ne želi program GROZD-a?

Prvonavedeni član Povjerenstva koje je osnovao ministar Jovanović je prof. Aleksandar Štulhofer. On je već 2005. ministarstvu predlagao program „Ljudska seksualnost i kvaliteta života“ koja otvoreno promiče homoseksualnost i rodnu ideologiju. Aleksandar Štulhofer, zajedno s ostalim autorima tog programa, smatra da djeca imaju zadani spol (spolne organe), ali da samostalno mogu birati svoj „rod“.

Tako su za 8. razred predvidjeli vježbu odabira roda u kojoj djevojčice trebaju vježbati govoriti: „Zašto ja ne bih rekla – ja sam muškarac s vaginom?“. Takve su „vježbe“ izrazito opasne u toj dobi, u dobi rane adolescencije u kojoj mladi prirodno izgrađuju svoj spolni identitet. Neizgrađen spolni identitet osnovna je pretpostavka homoseksualne orijentacije, tako da ovakve vježbe predstavljaju najbolji način homoseksualne propagande, na koju ne želimo baš svi pristati.

Nedopustivo je da osoba, koja sebe naziva znanstvenikom, u svome radu podilazi ideološkim obrascima, potiče neobjektivnost,neznanstveni pristup, netoleranciju prema drugačijim svjetonazorima, kao što je kršćanski, potiče na kršenje ustavnih prava djece i njihovih roditelja te međunarodnih konvencija. Ustav RH je vrlo jasan: roditelji su prvi i glavni odgojitelji i “imaju pravo i slobodu da samostalno odlučuju o odgoju djece” (čl.63).

Također, cijeli niz međunarodnih dokumenata ističe pravo roditelja da odgajaju djecu u skladu sa svojim vjerskim, moralnim ili filozofskim uvjerenjima. Pravo da biraju obrazovanje za svoju djecu roditeljima daje i Opća deklaracija o pravima čovjeka (čl. 26.). Dakle, škola treba pomagati roditeljima, a nikako im ne smije nametati nešto što je suprotno njihovom vrijednosnom sustavu. GROZD  je zajedno s još 36 udruga sastavio Otvoreno pismo koje je u utorak 6. ožujka uputio ministru Jovanoviću i potpredsjednici Vlade, gđi Milanki Opačić. Pismo u cjelosti možete pronaći na web stranici udruge (www.udruga-grozd.hr ).

Vedran Morin/Politika.Hr

Odgovori

Skip to content