Akademik PAAR: U posljednje vrijeme sve je više znanstvenika svjesno kako sve stvoreno ima svog Stvoritelja

Poznati fizičar koji je svojim radom zadužio ne samo hrvatsku nego i svjetsku znanost, izložio je dijaloški pristup razumijevanja i odnosa znanosti i vjere.

Tijekom izlaganja nastojao je dočarati povezanost i komplementarnost znanosti i vjere kroz nekoliko primjera. Govorio je o znanstvenim pogledima na postanak svijeta te samog života, napomenuvši kako postoji nekoliko temeljnih pristupa, ali u posljednje vrijeme sve je više znanstvenika svjesno kako sve stvoreno ima svog Stvoritelja. Jedno od tih temeljnih tumačenja ono je najvećeg svjetskog znanstvenika Alberta Einsteina, koje dijeli i Paar osobno. Taj vrhunski znanstvenik otkrivao je savršene prirodne zakone prema kojima sve postoji, nailazeći pritom na barijere koje nije znao prijeći, a najviše se pitao tko je stvorio tako savršene prirodne zakone. Bog je stvorio prirodne zakone, a sve što se odvija u svijetu u skladu je s njima, smatra Paar, dijeleći Einsteinovo mišljenje.
Akademik Paar u izlaganju je napomenuo da je i blaženi Alojzije Stepinac imao pozitivno mišljenje o Einsteinovim stavovima. O toj je temi prof. Paar opširno pisao u svojem znanstvenom radu “Suvremenost Stepinčevih pogleda na odnos znanosti i vjere”, koji je izložio u Lepoglavi 2008. godine u sklopu simpozija “Kardinal Alojzije Stepinac – svjedok vremena i vizionar za treće tisućljeće”.

Rekao je kako je njegov stručni tim nedavno objavio znanstveni rad u kojem iznosi svoju hipotezu o postanku života, koja se nipošto ne može “darwinovski” objasniti, već u sebi sadržava određenu duhovnu dimenziju savršenog stvaranja. Govoreći o teoriji Velikog praska, u kojem je nastao svemir, rekao je da ona također u sebi ima duhovnu dimenziju savršenog Stvoritelja. Istaknuo je i kako struktura genoma svakog ljudskog bića pokazuje da svaki život ima svog savršenog Stvoritelja.

IKA/glasbrotnja.net