Agencija 2×1 komunikacije: SDP prerano ušao u kampanju

SDP prerano ušao u kampanju, a bez datuma izbora, čeka ih teška jesen
Koalicijskim partnerima i Milanoviću kroz državne medije omogućava se 30 posto sadržaja emisija u kojoj se podržavaju ‘lijevi’ gosti, a istovremeno medijski prostor za sve potencijalne stranke koje ugrožavaju lijevu koaliciju sveo se na minimum.

“Agencija 2×1 komunikacije pokušava dati što točnije informacije trenutnog raspoloženja biračkog tijela. Ako se osvrnemo na izbore 2007. godine po sadašnjim rezultatima naših anketa vrlo blizu smo sličnom rezultatu”, komentirao je magistar političkih znanosti Robert Bosak za direktno.hr rezultate najnovije ankete prema kojoj je HDZ vodeća stranka, a za nju bi se na parlamentarnim izborima u I. izbornoj jedinici odlučilo 24,93% građana. SDP nije daleko, i ima podršku 24,86% anketiranih.

Podsjetimo, kada su u pitanju koalicije, HDZ je također u prednosti. Tako koalicija HDZ-HSS-HSP AS-BUZ-ZDS-HDS-HSLS-HRAST ima podršku 32,89% građana. Za koaliciju SDP-HNS-HSU-IDS odlučilo bi se 31,93% ispitanih.

U sklopu istraživanja provjereno je i koji je političar popularniji, Tomislav Karamarko ili Zoran Milanović. Predsjednik HDZ-a i u ovom segmentu ima prednost, jer se za Karamarka odlučilo 23,06% ispitanih.

“Naše ankete se razlikuju u velikoj mjeri u odnosu na ostale agencije koje disciplinirano provode medijski mobing nad biračima u Hrvatskoj. Agencija 2×1 komunikacije je spremna snositi posljedice za objavljene rezultate, a nisam siguran koliko su druge spremne na to? Mi smo, između ostalog jedini napravili anketu popularnosti između Tomislava Karamarka i Zorana Milanovića kako bismo potvrdili rezultate političkih stranaka. U tom odnosu Karamarko je popularniji iako svi tvrde da je najnepopularniji. A interesantno je kako istu razliku u popularnosti možete vidjeti i između dvije vodeće koalicije2, kaže Bosak i pita se kako je moguće da ako više od 60 posto ljudi ne podržava vladu i daje joj ocjenu jedan, Milanović može biti popularniji političar od Karamarka.

Bosak tvrdi i kako su najnovije najave o gradnji Pelješkog mosta Milanovićev predizborni spin.

“Premijer je 2011. godine pred izbore tvrdio da je gradnja Pelješkog mosta promašaj i spin HDZ-a te da je ludost to raditi, a sada očekuje potporu birača i radi predisborni spin koji neće proći. Po našim procjenama Hrvatskoj predstoji grčki sindrom s ovom vladom na čelu”, tvrdi Bosak.

Navodi kako je potez SDP, preko renomiranih agencija umanjivanje popularnosti Karamarku, Sinčiću, Bandiću što je evidentno iz medijske blokade naspram istih.

“Koalicijskim partnerima i Milanoviću kroz državne medije omogućava se 30 posto sadržaja emisija u kojoj se podržavaju ‘lijevi’ gosti, a istovremeno medijski prostor za sve potencijalne stranke koje ugrožavaju lijevu koaliciju sveo se na minimum. Da su SDP i koalicijski partneri objavili datum izbora do 15. lipnja i da su izbori bili do rujna, možda su mogli očekivati neki rezultat, a ovako su preuranjeno ušli u kampanju i očekuje ih teška jesen”, zaključo je Bosak.

Izvor: direktno.hr

Odgovori

Skip to content