Skladištar reorganizira HAC

Prema odluci koju je prošlog tjedna donijela uprava HAC-ONC-a, tvrtke za održavanje i naplatu korištenja hrvatskih autocesta, na čelu novog tima za unapređenje organizacijske strukture tvrtke, koja će prethoditi njezinu restrukturiranju i privatizaciji, postavljen je Zadranin Goran Jovančević(41).

Njegovo je imenovanje izazvalo veliku pozornost zbog činjenice da je do 8. srpnja radio na mjestu referenta skladištara u Tehničkoj jedinici održavanja Maslenica. Spomenutom odlukom tvrtkine Uprave unaprijeđen je na radno mjesto višeg suradnika II, u grupi za kvalitetu i standardizaciju. Iako za sada nitko nije htio javno problematizirati njegov izbor, u medijimama su se vrlo brzo pojavile anonimne izjave iz HAC-ONC-a kako je potez Uprave “potpuni promašaj i neodgovorno ponašanje prema tvrtki koju Vlada uskoro namjerava privatizirati inicijalnom javnom ponudom dionica”. Još jednom, po tko zna koji put, duhove u HAC-u uzbrukalo je kadroviranje i – kako tvrde anonimni izvori iz te državne tvrtke – činjenica da će “jedan skladištar bez kvalifikacija voditi reorganizaciju HAC-ONC-a tešku čak deset milijardi kuna”.
Objedinjavanje

No, sam Jovančević s kojim smo jučer razgovarali kaže kako je ta informacija ne samo netočna, nego i tendenciozno plasirana jer je “sasvim jasno kako on i dvoje izabranih kolega neće voditi nikakvo restrukturiranje niti reorganizaciju HAC-ONC-a, već projekt unapređenja organizacijske strukture”.

– A referencije za taj posao imam kroz iste ili slične projekte koje sam radio kao član Radničkog vijeća zadnjih godina. To iskustvo poznavanja svih radnih mjesta i poslovnih procesa u cijeloj tvrtki, pogotovo operative, ključno je da bi se odradio ovaj projekt kojemu je cilj baš objedinjavanje pojedinih radnih mjesta radi veće iskorištenosti i, naravno, ušteda. To je veliki posao u koji nije uključen samo – sada odjednom problematičan – tim od troje ljudi sa mnom na čelu, već niz drugih službi unutar tvrtke – kaže Jovančević, dodajući kako ustrojstvo ovog tima nije odluka koja je donesena u jedan dan, već nešto o čemu se razgovara zadnje tri-četiri godine, i to ne samo s ovom, već i s bivšim upravama.

– Ali, nemam namjeru nikome se opravdati zašto sam izabran na to mjesto i mislim da moje imenovanje zaista nije vijest koja zaslužuje toliku pozornost. Dobio sam priliku i prihvatio sam je, jednako kao što bih prihvatio svaki projekt za koji mislim da mu svojim znanjem i radom mogu pridonijeti. Potpuno sam apolitičan, ne zanimaju ne nikakva stranka ni politika. Neka me puste da odradim posao do kraja i uspješno završim projekt. Uostalom, nije to posao za koji su kvalificirani samo ljudi koji mogu letjeti na Mars, zašto ga ne bi radile osobe iznutra, sa znanjem i iskustvom na sličnim projektima – kaže Jovančević, koji ima višu stručnu spremu ekonomista, a u HAC-u je zaposlen zadnjih 12 godina.
Ne damo autoceste

Na pitanje koliko mu se ovim unapređenjem na mjesto višeg suradnika II, u grupi za kvalitetu i standardizaciju, povećala plaća, Jovančević kaže kako njegova primanja spadaju u rang srednjih plaća u HAC-u i da su znatno niža od onoga što mu anonimni izvori iz HAC-a pripisuju. Kako neslužbeno doznajemo, sada će mu plaća biti između šest i sedam tisuća kuna, a novi posao nastavit će raditi iz Zadra.

Inače, Jovančević je u Zadru bio glavni organizator prikupljanja potpisa protiv davanje autocesta u koncesiju, za referendum građanske inicijative “Ne damo naše autoceste”.

ANA VUČETIĆ ŠKRBIĆ/SLOBODNA DALMACIJA

Odgovori

Skip to content