MINISTAR ŠUSTAR razriješio Jokićevu ‘Ekspertnu radnu skupinu’
Danas je donesena odluka o razrješenju Ekspertne radne skupine za kurikularnu reformu. Naime, iz MZOS-a je stiglo priopćenje da je Ministarstvo udovoljilo zahtjevu Ekspertne radne skupine te je stavljena izvan snage Odluka o njenom osnivanju.
Priopćenje ministarstva prenosimo u cijelosti:
‘Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta dana 17. lipnja 2016. godine udovoljilo je zahtjevu Ekspertne radne skupine te je s današnjim danom stavljena izvan snage Odluka o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme (KLASA: 023-03/16-04/00001; URBROJ: 533-28-16-0001 od 11. ožujka 2016.).
Ministarstvo zahvaljuje članovima Ekspertne radne skupine na dosadašnjem angažmanu i entuzijazmu. Nadamo se da će, kao što su i najavili, svojim savjetima i konstruktivnim prijedlozima pomoći u daljnjem provođenju kurikularne reforme.
Jučer je u izravnoj nadležnosti Ministarstva otvaranjem javne rasprave o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje započela javna rasprava o kurikulumskim dokumentima. U trenutku otvaranja javne rasprave Ministarstvo je objavilo PDF inačicu Prijedloga Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje s vidljivim izmjenama i dopunama, a izvješće o očitovanjima pristiglim u stručnoj raspravi i odgovorima objavljeno je na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme. Objava dorađenih kurikulumskih dokumenata s vidljivim izmjenama i dopunama, kao i odgovora na priloge iz stručne rasprave bitan je preduvjet za javno savjetovanje s ciljem transparentnosti i otvorenosti za javnost te njegovanja dvosmjerne komunikacije.
Stoga je Ministarstvo jučer zamolilo članove Ekspertne radne skupine da do 20. lipnja 2016. godine dostave preostale kurikulumske dokumente s vidljivim izmjenama i dopunama te da na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme objave preostala očitovanja s odgovorima na njih. Po ispunjenju tih dvaju preduvjeta Ministarstvo će započeti s javnima savjetovanjem o preostalim kurikulumskim dokumentima poštujući hijerarhijsku strukturu zadanu Okvirom nacionalnoga kurikuluma.
Pozivamo zainteresiranu javnost da se svojim primjedbama i prijedlozima aktivno uključi u raspravu o kurikulumskim dokumentima kako bi ti dokumenti u konačnici bili što kvalitetniji. Tijekom javne rasprave bit će imenovano novo tijelo koje će koordinirati doradu kurikulumskih dokumenta sukladno očitovanjima pristiglima u javnoj raspravi te izradu očitovanja na prijedloge pristigle tijekom javne rasprave, te koordinirati provedbu recenzijskog postupka.’