Bravo Rumunjska – slijedi referendum o zaštiti braka!

Rumunjski Ustavni sud potvrdio je da je u skladu s Ustavom zahtjev tri milijuna građana koji su zatražili promjenu Ustava kako bi se brak definirao kao zajednica muškarca i žene, a koju je inicirala građanska inicijativa “Koalicija za obitelj”.

Naime, 25. studenog prošle godine objavljena je predviđena promjena obiteljskog zakona u Ustavu, prema kojem bi se pojam “supružnici” promijenio u “muškarac i žena”, pri čemu bi ostatak zakona ostao nepromijenjen.

Novi članak 48, glasio bi ovako: “Obitelj – Obitelj je utemeljena na braku slobodno sklopljenom između muškarca i žene, potpuno ravnopravnih, kao i njihovim roditeljskim pravima i dužnostima da osiguraju odgoj, obrazovanje i poduku svoje djece”.

ILGA Europe i Amnesty International, zajedno s još dvije međunarodne i 24 domaće udruge tražili su pak od suda da odbaci tu građansku inicijativu kao protuzakonitu, piše Accept. Oni su naveli da će inicijativa redifinirati obitelj iz vjerske perspektive, te će “ograničiti pravo na privatnost i obitelj samohranim roditeljima i homoseksualnim parovima”. Uz to su naveli da je riječ o “kršenju načela jednakosti i nediskriminacije”

Izvor: narod.hr

1 comment

  1. Mario Novak

    Društva diljem svijeta, tisućama godina koriste društveni alat javnog zavjeta i upisa u javne knjige muško-ženskih parova ili skraćeno – braka, i to radi tri temeljne društvene svrhe. Naime, javnim zavjetom i upisom u javne(matične) knjige, društvo dobiva informaciju temeljem koje može identificirati oca u slučaju da muško-ženski parovi rezultiraju djecom, zatim urediti djetetova nasljedna prava i konačno pravno ustanoviti obvezu oca da uz majku sudjeluje u visokim i dugoročnim troškovima podizanja djeteta. Takvom javnom identifikacijom društvo se štiti odn. osigurava da dijete ne postane teret onih koji ga nisu donijeli na svijet. Kako je svrha države zaštita društva, države diljem svijeta su zadnjih stoljeća nadopunile taj društveni alat njegovim zakonskim prepoznavanjem i omogućavanjem niza poreznih i drugih privilegija muško-ženskim parovima kako bi ih motivirale na navedenu javno-pravnu identifikaciju.

    I… sve je to lijepo funkcioniralo tisućljećima na društvenoj i stoljećima na državnoj razini da bi zadnjih desetljeća političko-sudačke elite, u sprezi sa interesnim skupinama, počele zloupotrebljavati taj društveni alat te ga bez ikakve društvene svrhe primjenjivati na druženje dva muškarca ili dvije žene. To druženje samo je jedan od načina druženja ljudi u privatnom životu, bilo prijatelja, rođaka ili braće koji žive kao cimeri; muškaraca i žena koji žive kao poliandni ili poligini romantični partneri; časnih sestara ili fratara koji žive kao duhovna braća; poslovnih partnera koji slijede zajedničke ekonomske interese; itd. No, društva javno ne identificiraju druženje ljudi u privatnom životu upisom u javne knjige, ne troše javni novac na motiviranje takvog identificiranja i ne uređuju ga zakonski jer to jednostavno nema nikakvu društvenu svrhu. Naime, takve vrste druženja ne rezultiraju djecom i zato društvo nema nikakvu potrebu njima se formalno baviti. Isto naravno važi za druženje dva muškarca ili dvije žene. Međutim, moderne političko-sudačke elite su potpuno ignorirale tu jednostavnu činjenicu te su zlouporabom represivnih ovlasti prisilile društvo da javno identificira i privilegira istospolno privatno druženje. Zbog toga su istospolni brak i razna zakonska prepoznavanja istospolnih druženja samo jedna u nizu političko-sudačkih zlouporaba društvenih alata, institucija i javnog novca poradi ideoloških i glasačkih interesa. Kad narod shvati što političari rade i da su ga prevarili lažnom javnom retorikom o nekakvim pravima istospolnih osoba, istospolni brakovi nestat će jednako kao što su nastali.

Odgovori

Skip to content