Predstavljen 23. međunarodni sajam GAST
Ovogodišnji, 23. po redu međunarodni sajam GAST, koji se od 28. veljače do 3. ožujka po četvrti put održava u „Spaladium Areni“, okupit će 704 izlagača iz oblasti gastronomije, turizma, vinarstva i ugostiteljstva.
Sanja Vuković Veić, direktorica tvrtke “Sajam Split”, organizatora manifestacije, istaknula je na današnjoj konferenciji za medije kako GAST ove godine, između ostalog, želi kroz gastro ponudu spojiti „zelenu“ i „plavu“ Hrvatsku.
„U četiri dana sajma koja su pred nama, očekuju nas brojne degustacije hrane i pića, prezentacije najboljih splitskih restorana, premijera čak 100 vrsta sladoleda, dvostruko više radionica za degustacije vina, te potom fiševi i čorbanci. I ove godine okupili smo sve najbolje od domaće gastronomije, turizma, te tvrtke iz oblasti ugostiteljstva i opremanja prostora u funkciji razvoja turizma“, naglasila je Vuković-Veić na konferenciji za novinare.
Zamjenik gradonačelnika, Nino Vela istaknuo je kako se kroz tradiciju GAST-a Split etablirao kao mjesto vrhunskih gastronomskih događanja i okupljanja. „Grad Split će financijski i materijalno nastaviti podupirati ovu manifestaciju. Sajam se prometnuo u pravo mjesto za okupljanje ciljane publike; od vlasnika restorana, ugostiteljskih objekta, hotela, do proizvođača hrane i vina. Sajam potvrđuje da dobrog turizma nema bez dobre gastronomske ponude. Ovo je dobar uvod u novu turističku sezonu, jer je turizam jedna od najvažnijih grana našeg gospodarstva“, kazao je zamjenik gradonačelnika, Vela pohvalivši organizaciju ovogodišnjeg GASTA. Direktorica Turističke zajednice grada Splita Alijana Vukšić u svom je govoru navela kako je gastronomija važan čimbenik turističkog razvoja grada pod Marjanom, a direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella kazao je kako je GAST zadnja prilika da se pred sam početak turističke sezone na jednom mjestu prezentira ono najbolje iz domaće turističke ponude. Zadovoljstvo ovogodišnjim izdanjem sajma izrazili su i Danica Poparić Majić iz Hrvatske gospodarske komore, te direktorica marketinga „Dalmacijavina“ Irena Lešković.
Izvor: split.hr